დآنتی بوގ დ

დآنتی بوގ დ
 
დდდდهمون آبدار خونه جهنمی خودمونდდდდ

محل درج آگهی و تبلیغات
 

 

 
 
 میخونم وسکوتم رو دارمیزنم
من می مونم وصعودم روجارمی زنم
وبال میزنم به اوج قصه ها ومی پرم
 
میدونم که توام توی قلبت عقده هایی داری
عقده هایی که اومدن ازنقطه هایی تاریک
تومثل من دلت سوخته ازنقره های داغی
که هک کرده اسم مارونخبه های یاقی
الان12شبه ازصبح پای کاری
بازم روبه روشدیم باسفره های خالی
این حرفاشدن فقط مشتی گفته ها عادی
توهم پری ازاین همه حفره های مادی
خیابوناپرازمشتی کاسب پَست
پراز آدمای محتاج وکاسه به دست
پرازآدمای خردمندوتحصیل کرده
که زندگی انزوا روبهش تحمیل کرده
پرازآدمای سخت کوش کارگر
که کاغذفردای روشن روپاره کرد
پرازکسی که دنبال پول کلی گشت
آخر هم رسیدبه فروش کلیه اش
پرازاون هاکه سالها خوندن درس های بدن
ناامیدگذشتن ازمرزهای وطن
پرازبغضی که نترکیدواشک نشد
پرازاستعدادهایی که کشف نشد
پرازاون کسایی که ازخودی فریب خوردن
بعدیه گوشه تک وتنها وغریب مردن
پراز....پرازمن وتوواین قصه های درد
بگوتواین لحظه ازکی بایداستخاره کرد
 
من می مونم وصعودم روجارمی زنم
وبال میزنم به اوج قصه ها ومی پرم
 
ازاین به بعدحرف دلم روفریاد میزنم
من میخونم وسکوتم رو دارمیزنم
من می مونم وصعودم روجارمی زنم
وبال میزنم به اوج قصه ها ومی پرم
 
پای حرف من بشین بگم چه زجه هاکشیدن
نسل ماچه دیدن,قطره اشک ماچکیدن
مردمان بی غم درد مارودیدن
بی رحم ترشدند,بدبه حال میهن
چه بایدکرد؟ازکی شکایت کرد؟
ازاین سرنوشت بدکه منو شکارم کرد؟
نه تقصیرازمنه که بهش اجازه دادم
فکرمی کردم یکی میاد واسه نجات آدم
غافل ازاینکه قلب هاپرازترکشه
که باعثِ اینه چشمای توتربشه
غافل ازاینکه هرکسی گرفتاردردشه
امیدوارم هرکی گره داره حل بشه
وقتی میبینی قیمت ها باقدم های هجومی
پیش میرن به سمت رقم های نجومی
تومجبوری که به سقوطت پابدی
چون که توهنوزم اسیرحقوق ثابتی
یعنی تنهاچیزی که به سمت توسرازیره درده
که تمام وجودتوروسراسیمه کرده
بهم بگوتواین مسیرآیا چراغی میتونه
که این راهو(راه را)روشن کنه پس چه راهی می مونه؟
 
 
من میخونم وسکوتم رو دارمیزنم
ومی مونم وصعودم روجارمی زنم
وبال میزنم به اوج قصه ها ومی پرم
 
بیابامن دلو به دریا بزن حرف دلتوفریادبزن
تواین توالی, تواین سیاهی ؛که اینه درمان درد
بیابامن دلو به دریا بزن حرف دلتوفریادبزن
تواین توالی, تواین سیاهی ؛که اینه درمان درد
 
فقط فریاد....همین که داد میزنم
ومی مونم وصعودم روجارمی زنم
وبال میزنم به اوج قصه ها ومی پرم
 
ازاین به بعد حرف دلم روفریاد میزنم
من میخونم وسکوتم رو دارمیزنم
ومی مونم وصعودم روجارمی زنم
وبال میزنم به اوج قصه ها ومی پرم
 
صداموداری؟
هرلحظه یه شروع تازه ست؛هرشروع یه تولددوباره ست
فریاس......فریاس.........فریاس............فریاس.........فریاس.........یــــــــــــــاس

فریاس......فریاس.........فریاس............فریاس.........فریاس.........یــــــــــــــاس

برای دانلودفریاس اینوکلیک کنیدs1.picofile.com/file/7683127739/Yas_Faryad_128_.mp3.html 


نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت10:08---6 فروردين 1392
like

یه دوست
ساعت16:33---2 فروردين 1392
ایول فابریک جون...

خیلی وبلاگت باحالهجواب:مر30...چاکری...م


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 20952
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1


دریافت كد ساعت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


دخترونه